Saturday, June 18, 2011

Stings – Seandainya Tuhan Mengizinkan


Stings – Seandainya Tuhan Mengizinkan

 Seandainya tuhan mengizinkan
Ingin aku terus bersamamu
Biarpun pedih dugaannya
Rela aku menghadapinya dengan sabar

Seandainya tuhan mengizinkan
Cinta mu kekal bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidup mu

Tak pernah ku termimpi
Untuk bercinta dengan mu oh sayangku
Tapi dah tersurat
Kita bertemu dan jatuh cinta

Sekiranya
kau dapat terima aku seadanya
Itulah buktinya
Keikhlasan mu

Andainya..
Tuhan mengizinkan ingin menunaikan
Segala impian
Yang lama terpendam

Andai kita..
Ditakdirkan terpisah jauh dimata
Namun hati
Tetap sayang dan merinduimu

Tiada siapa..
Dapat melenyapkan cinta dihatiku
Hanya tuhan saja
Yang berkuasa

Aku harap..
Engkau masih menyayangi diri ini
Kerana ku
Tidak sanggup berpisah dengan mu

Kenangilah…
Saat-saat indah percintaan kita
Semoga abadi
Kisah cinta kita

No comments:

Post a Comment